piątek, 21 kwietnia 2017

Foamiranowych kwiatów ciąg dalszy :)

Witajcie :)
Czas na kolejną porcję foamiranowych kwiatuszków.
Te przygotowałam, jak wspominałam w poprzednim poście,
w Wielkanoc, w ramach wieczornego relaksu.

Pierwsze kwiaty w stylu vintage wycięte wykrojnikami kwiaty #2, #4 i #5
z białego i jasno-brązowego foamiranu barwione ciemno-brązową i białą pastelą olejną :)
Tak, brązowy foamiran w dużych kwiatach rozjaśniłam białą pastelą.

Drugie kwiaty niebieskie wycięte z wyłącznie zestawem wykrojników kwiaty #4.
Jeden zestaw wykrojników a tak dużo różnych kwiatów :)
Użyłam niebieskiego foamiranu, kwiaty od środka przyciemniłam granatową pastelą,
mało widać na zdjęciach ale efekt na żywo jest rewelacyjny.

Kwiatuszki czekają w szufladkach, mam już plan do jakich prac je wykorzystać :)

Przy okazji zapraszam serdecznie do odwiedzenia
Śląskiego Zlotu Skrapbookingowego w Katowicach 6 maja 2017
gdzie pojawię się z Craft Passion i poprowadzę pokazy.

Pozdrawiam
Monika

1 komentarz:

  1. Ach, urocze te kwiatuszki :) Te najmniejsze wywołały we mnie największą tkliwość :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)