poniedziałek, 23 stycznia 2017

Chrzest z gwiazdkami / Christening with stars - DT Craft Passion

Witajcie,
Chciałam Wam pokazać, z reszta nie pierwszy raz ;),
że wykrojnik tło z gwiazdkami jest bardzo uniwersalny.
Oczywiście korzystałam z niego tworząc kartki bożonarodzeniowe,
sięgałam po niego do kartek urodzinowych
a teraz wykorzystałam go do wykonania kartek z okazji Chrztu Świętego.
Do kompozycji dodałam obrazek, foamiaranowe kwiaty, listki :)

Hello,
I'd like to show you today, but not the first time ;),
that stars background die is very universal.
Of course, I used this die creating Christmas cards, and to make birthday cards,
this time I take this die to create Christening cards.
I add also picture, foamiarn flowers and leaves :)


Użyłam: / I used:



Pozdrawiam / Greetings

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)