wtorek, 7 czerwca 2016

Komplecik urodzinowy - DT Craft Passion

Witajcie,
Najprostszym spersonalizowaniem karteczki, czy innego projektu jest umieszczenie imienia :)
Tak właśnie zrobiłam tworząc urodzinową karteczkę dla kolegi mojego Syna.
Oczywiście użyłam alfabetu w chorągiewkach, przydały się również cyferki w chorągiewkach aby zaznaczyć ilość lat jubilata. Do dekoracji karteczki użyłam również serwetki ażurowejgałązki nr 2 oraz kwiatuszka z zestawu z wiankiem. Ponieważ prezentem będzie książka przygotowałam również zakładkę, do jej dekoracji użyłam chorągiewki pełnej z zestawu uzupełniającego.


Swoją drogą, książkę polecam, idealna dla 5 czy 6-ścio latków (starszych też),
szczególnie dla chłopców, który są z natury rozrabiakami,
pośmieją się i na pewno znajdą wiele inspiracji na psocenie :)

Już w najbliższą sobotę spotykamy się na Ogólnopolskim Zlocie Scrapbookingowym w Warszawie:)
Podczas zlotu będę oczywiście przy stoisku Craft Passion, a tam zakupy, pogaduchy,
ale również NOWOŚCI, RABATY, POKAZY.

Pozdrawiam :)
Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)