sobota, 24 października 2015

Babskie Spotkania Kreatywne 3/2015

Witajcie!

W miniony czwartek odbyły się trzecie Babskie Spotkania Kreatywne.
Był to szalenie przyjemny wieczór. Spotkałam się z dziewczynami, które były na poprzednich Spotkaniach, ale poznałam też nowe zdolne osoby :)
Tym razem ozdabiałyśmy świeczki pod okiem Sylwii właścicielki Lawendowej Serwetki.

Pamiątkowe zdjęcie w gronie uczestniczek, oczywiście z naszymi pracami :)
A tu wszystkie świeczki, zobaczcie jakie cudne :)
Na moje pierwsze docoupag'owe świeczuszki wybrałam motywy świąteczne.
Co prawda świeczki zostawiłam u Sylwii aby dekoracja dobrze wyschła,
a dobrych zdjęć świeczkom nie zrobiłam więc póki co wstawiam to co mam,
później dodam lepsze fotki.

Na następnym Spotkaniu, które poprowadzę, będzie scrapbooking,
a właściwie cardmaking bo przygotujemy warstwowe karteczki.
Pozdrawiam
Monika

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)