wtorek, 26 maja 2015

Pudełeczko z prezentem na Dzień Mamy

Witajcie,
Dziś jest piękny dzień, nie piszę tu o pogodzie bo ona okropna,
ale o tym, że dziś jest Dzień Mamy :)
Mój bardzo udany, od rana Synek grzeczny, 
co mu się ostatnio rano przed wyjściem do przedszkola nie zdarza,
więc już sam ten fakt był dla mnie miłym prezentem.
A po po południu w przedszkolu była akademia i maluchy występowały dla Mam i Tatusiów.
Po południu odwiedziłam swoją Mamę.
Wspólnie z siostrą wybrałyśmy piękny prezent - naszyjnik z haftem,
który zamówiłam u p. Marty, klik.
Do naszyjnika przygotowałam pudełeczko, pasujące kolorystycznie do kwiatków.

Pozdrawiam serdecznie
Monika

3 komentarze:

  1. Cieszę się, że naszyjnik się podoba, a opakowanie jest prześliczne. Nie dziwie się, że prezent Mamę oczarował ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezent cudowny, a opakowanie tylko podkreśla jego piękno

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki prezent to naprawdę cos,nie dość ,że piękny to samo opakowanie zachwyca!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)