wtorek, 28 kwietnia 2015

Komunijna kartka z pierwszą serwetką Craft Passion

Witajcie!
Miałam do przygotowania karteczkę komunijną dla dziewczynki
i przy tej okazji postanowiłam przetestować pierwszą serwetkę w ofercie Craft Passion.
Po wycięciu ale jeszcze przed przyklejeniem do kartki w palcach wywinęłam listki lekko do góry.
Do ozdobienia karteczki użyłam również zestawu kielicha z hostią.
Pierwszą i drugą warstwę papieru scrapowego przykleiłam za pomocą cieniutkiej mocnej 
taśmy dwustronnej, natomiast pozostałe warstwy przykleiłam na taśmę 3D o grubości 1,5mm.

Poniżej jest zdjęcie z wyciętą serwetką oraz napisem "Najlepsze życzenia!",
który również jest w nowościach.
Pozdrawiam
Monika

7 komentarzy:

  1. ładne kolorki a serwetka :):)) muszę się w nią zaopatrzyć jak będę w Polsce!!!
    zapraszam do siebie na candy
    http://otwartaszuflada.blogspot.co.uk/2015/04/slubne-candy.html
    pozdrawiam Cie serdecznie
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatna, dopracowana - pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka śliczna seria! Zapraszam do mnie na urodzinowe rozdanie: http://cytrynowy-sorbett.blogspot.com/2015/04/drugie-urodziny-bloga-urodzinowy-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczna karteczka a serwetka i napis są cudne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kartka! Zachwycam sie taą serwetką :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)