piątek, 16 maja 2014

Relacja z warsztatów przepiśnikowych

Wczoraj wieczorkiem miałam przyjemność poprowadzić warsztaty przepiśnikowe
 w pracowni a za razem sklepie u Sylwię z Lawendowej Serwetki.
Przed warsztatami przygotowałam kilka przepiśników aby pokazać sposób wykonania
oraz możliwości wykończenia i ozdobienia.

Podczas zajęć było sporo śmiechu. Starałam się przekazać jak najwięcej wiedzy :)
Podczas warsztatów powstało sześć cudnych przepiśników.
A tu cztery z sześciu uczestniczek :)
Pracowałyśmy z papierami Galerii Papieru z kolekcji "Usłane różami II"
oraz z kuchennymi tekturkami ze Scrapińca.
P. Dominice z Scrapińca dziękuję za przekazanie kuponów rabatowych dla uczestniczek, 
dziewczyny były zachwycone prezentem :)
Natomiast p. Anecie ze Studia75 dziękuję za szybką przesyłkę ze sprężynami do zbindowania notesów :)

Dziękuję za miłe spotkanie :)
Monika

Ps. już wkrótce poznacie szczegóły kolejnych planowanych warsztatów :)

3 komentarze:

  1. o rany! przegapiłam takie fajne wydarzenie niedaleko mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz powtarzam, szkoda, że nie jest to bliżej mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co widzę, to spotkanie jak najbardziej udane!!! Super, tylko pozazdrościć, a przepiśniki są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)