poniedziałek, 26 sierpnia 2013

album Krzysia

Komplet pudełka i albumu, który pokazywałam w poprzednim poście
został wykonany na zamówienie p. Agaty w prezencie na Chrzest Święty.
Zapraszam do obejrzenia wnętrza albumu:
Album wyszedł dość grubiutki i pojemny.
Jest w nim 8 grubych dekorowanych kart, oraz 21 białych kart z mlecznymi przekładkami
(po trzy karty białe pomiędzy dekorowanymi).  
W następnym poście będzie pudełeczko, które powstało do kompletu tego albumu :)
Zajrzyjcie do mnie niebawem.
Pozdrawiam
Monika

4 komentarze:

  1. Wiedziałam, że wnętrze jest równie piękne, jak okładka :)
    A dekoracje dinozaurowe naklejałaś w tajemnicy przed Erykiem ;)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Album wygląda piękniej niż myślałam! Zakochałam się w stronach z chorągiewkami :)
    Pozdrawiam!
    megshandmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana szalejesz z tymi albumami :) i dobrze, bo Ci bardzo ładnie wychodzą :) wiem co mówie, bo mój czeka na zdjęcia do wklejenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)