niedziela, 14 kwietnia 2013

komunijny exploding box

Dziś uniwersalne pudełko niespodzianka
z okazji Pierwszej Komunii Świętej :)




 Pod życzeniami kieszonka na dodatkowy bilecik i np. pieniążki.
U mnie za oknem wiosna, no może dziś troszkę chłodna 
ale najważniejsze że śnieg zniknął i temperatura jest na plusie :)
Wczoraj było zdecydowanie ładniej, świeciło słoneczko i było naprawdę cieplutko,
więc skorzystaliśmy z okazji i porobiliśmy wiosenne porządki na podwórku :)
A u Was słoneczko świeci, ciepło jest ?
pozdrawiam
Monika

4 komentarze:

  1. Śliczne pudełeczko :) U nas też już wiosna :) Nareszcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowicie czekoladowe :)
    A u mnie nawet bywało słonecznie dziś :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie dziś bardzo wiosennie - poza słońcem nawet całkiem ciepło się zrobiło :) a pudełeczko fantastycznie się prezentuje ;)ach te kropki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłam tutaj po sznureczkach blogowych i aż mi dech zaparło na cuda jakie tworzysz!!!! Pudełeczko piękne, zaraz napisze maila do Ciebie:)
    I zapraszam oczywiście do siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)